fulisar

töntarna som spammar min blogg med kommentarer och massa skit kan lägga ner.
sluta läs min blogg om det stör er så jävla mycket om det jag skriver!? 

Säger bara.herregud. 
VÄX UPP,går ni fortfarande på dagis eller?

Ni försöker förstöra ett förhållande? hur moget är det? inte speciellt moget,nej.
och ni lyckas INTE. så ni vet. inte ens i närheten.

skärp er!

och STÅ FÖR DET NI SKRIVER och sluta va anonyma. 
NI är inte speciellt "anonym" heller haha. kollar bara upp era ip.nummer så har jag namn.

Sluta va så jävla fega och stå för vad ni tycker. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

gefan i dem även om de är svårt att göra de. om du visar att de går dig på nerverna så kommer de bara fortsätta

2011-06-05 @ 20:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0